Drake – Lose You (More Life Album)

[Intro]
I don’t care what society thinks. They’re nothing anyway. They’re no better than me. Out there you just have to fit into a pattern that somebody’s already laid out for you. Life we live, you have to set your own patterns, your own ideals. You have to handle the whole job yourself. (Yeah)

[Verse 1]
No snow tires, the rain slip-slide like Trick Daddy and Trina
Oli North pull in, like, 10 million a season
Queen Street visions that nobody believed in
If we not on the charts, my XO niggas eatin’
Fifty-two consecutive weekends, shout out to Weeknd
The city gets stronger when everybody is speakin’
Not when everybody out here beefin’
We got it, now we just gotta keep it
America’s most wanted, man, I’m still on the run
All these number ones and we still not the ones
No hard feelings, but I’ll still get you spun
Went and got diplomas, and we still goin’ dumb
Please never label niggas who lay down for a livin’
My competition, it’s beyond offensive
I’m in it for the glory, not the honor mention
Not tryna be fourth and inches, I’m tryna go the distance
Yeah, distance, I’m on a different mission
This the remix to "Ignition," hot and fresh out the kitchen
How you forget to fill up with gas on the road to riches?
Too overly ambitious, too late to fix it
Too late for condolences when it’s over with
I need to start sayin’ shit when I notice it
Be open with people I need some closure with
Be honest with myself and take ownership
Opinions started to burn when tables started to turn
I really used to feel like they loved a nigga at first
Excitin’ times, revitalized
Trust this little light of mine is gonna shine positively
I’m just takin’ what God will give me
Grateful like Jerry, Bob and Mickey
Better attitude, we’ll see where it gets me
I know catchin’ flies with honey is still sticky
I wrote the book on world-class finesses
And tasteful gestures and makin’ efforts
And never placin’ second
And even better knowin’ you’re first but then takin’ second
Inspirin’ and never takin’ credit
I know I deserve more, I just never said it
Two middle fingers as I make a exit, yeah

[Chorus]
Did I lose you?
Did I? Did I?
Did I lose you?
Did I? Did I?
Did I lose you?

[Verse 2]
Winnin’ is problematic
People like you more when you workin’ towards somethin’
Not when you have it
Way less support from my peers
In recent years as I get established
Unforgivin’ times, but fuck it, I manage
Why is my struggle different than others’?
Only child that’s takin’ care of his mother
As health worsens and bills double
That’s not respectable all of a sudden?
I don’t get a pat on the back for the come up?
What do you see when you see me?
When did all the things I mean
From the bottom of my heart start to lose meaning?
Maybe I share it with too many people
Back then it used to just feel like our secret
Back when I would write
And not think about how they receive it
I be tryna manifest the things I needed
And look, now, I mean, it’s hard to believe it even for me
But you’re mindful of it all when your mind full of it all
How they go from not wantin’ me at all
To wantin’ to see me lose it all?
Things get dark, but my aura just starts glowin’
I’m overcome with emotions
Ones I can’t access when I’m stoned sober
Jealous ones still envy and niggas turn king cobra
I could only speak what I know of
Man, we wrote the book on calculated thinkin’
And icy Heineken drinkin’, and rival neighborhoods linkin’
And puttin’ your trust in someone
With the risk of financially sinkin’
All you did was write the book on garbage-ass Rollies
Ego strokin’, picture postin’
Claimin’ that you’d do it for motivational purposes only
But you just had to show me
See, I know, ’cause I study you closely
I know when someone lyin’
I notice people standin’ for nothin’ and gettin’ tired
I know what we’re both thinkin’ even when you’re quiet
Sometimes I gotta just make sure that I didn’t lose you

[Chorus]
Did I? Did I?
Did I lose you?
Did I? Did I?
Did I lose you?

The Weeknd – Sidewalks (feat. Kendrick Lamar) (Starboy Album)

[Verse 1: The Weeknd]
I ran out of tears when I was 18
So nobody made me but the main streets
‘Cause too many people think they made me
Well if they really made me then replace me
Homeless to Forbes List, these niggas bring no stress
I feel like Moses, I feel like I’m chosen
And if you ain’t my nigga then your girl single to me
I don’t give a damn if a nigga said he knew me
Grew up with no father so nobody ever "son" me
My flow too sick, Kevin Costner couldn’t touch me
I know you wish that nobody ever love me
I feel useless when I’m never making money
Well, this the life we always fantasized
Rich folk problem through a Queen Street nigga’s eyes
Every time you see me pulling up in Aventadors
Just know we been grinding on them sidewalks

[Hook: The Weeknd]
Sidewalks saved my life
They don’t ever lie
Sidewalks saved my life
They showed me all the signs

[Post-Hook: Sam Smith]
They don’t let me down
But they lead me on
And they don’t let me down
But they lead me on
And they lead me on

[Verse 2: Kendrick Lamar]
Say, say say
I come from Myrtle, one brung late night melee
Say, say, say
We hung all summer, sprung mattress with bae bae
Say, say, say
Trippin’ off Dyke, and my name strike with pay day
Say, say, say
Flippin’ blue lighting, tightening, strapped with AK
Say, say, say
OG one, told me one, show me one, eight ways
How to segue
Pussy, power, profit in headache
I reminisce my life innocence
Or life innocent
Or life intimate, with fame
Like when repent
Like when we women up
Gon’ get it, good game
She wanna hang with a Starboy
The sun and the moon and star, boy
Astronomer, anonymous
I line ’em up, grind ’em up, these nine of us
And 5 of us have probably fucked
She mollied up, I tallied up all the parts boy
Twenty legs, arms, head (head)
Head, head, more head (head)
Oh God bless the dead (yeah)
I’m livin’ life high off life
I wear my chokes off to bed
I’m the greatest nigga, why you so scared to say it?
I wanna rock, I wanna rock, I wanna cop more land
I never stop
I wanna quick advance on a bill if it ain’t one
Break everything, I’m a hustler, came from

[Hook: The Weeknd]
Sidewalks saved my life
Sidewalks saved my life
They don’t ever lie
Sidewalks saved my life
Sidewalks saved my life
They showed me all the signs

[Post-Hook: Sam Smith]
They don’t let me down
But they lead me on
And they don’t let me down
But they lead me on
And they lead me on